Logo
0 ks
za 0 CZK
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 550 CZK a máte dopravu ZDARMA
Novinky
02.02.2019
"AKCE" poštovné zdarma nad 550,-Kč do 30.7.2021
Poštovné zdarma při nákupu nad 550,-Kč pouze platbou předem na náš účet. číst celé
16.12.2020
Objednávky ze dne 30.7-1.8.2021 budou odeslány dne 2.8.2021
Pouze EMS bude odeslána ještě týž den, pokud bude uskutečněná v pracovní den do 12:00     číst celé
26.06.2020
Stříbrné šperky do druhého dne
Stříbrné šperky doručujeme i do druhého pracovního dne, ale pouze poštou, zásilkovna má svoz zásilek v dopoledních hodinách, tudíž jeden den zpoždění.... číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

  1. Úvod
  2. Obchodní a dodací podmínky
  3. Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží a reklamce

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, vrátí nám nepoškozené zboží (pouze poštou) bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu zpět v uvedené lhůtě.

Zboží nám zašlete zpět na adresu a to pouze poštou, od jiného přepravce není možné balíček převzít, děkujeme!

Lenka Zahradníková, ev. č. 14, Vinařice 27307

Ke zboží prosím přiložte odstoupení od kupní smlouvy.

Po vrácení nepoškozeného zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží maximálně do 14 dnů předem dohodnutým způsobem dle nařízení Eropského soudního dvora.

Náklady spojené s dopravou zpět hradí kupující.

Po obdržení zásilky Vás budeme informovat e-mailem v den převzetí zásilky.

 

 

Reklamační řád


Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby,
Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s
dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném
poškození neprodleně informovat prodejce).
2. Výrobek byl poškozen mechanicky.
Postup při reklamaci zboží:
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.Náklady spojené s
dopravou zpět hradí kupující.


Ke zboží přiložte číslo faktury, fakturu nepotřebujeme, děkujeme!
Zboží nám zašlete zpět na adresu - Lenka Zahradníková, Vinařice ev. č.14, Vinařice 27307

 
 
 
TOPlist
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.