Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 800,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
02.02.2019
"AKCE" poštovné zdarma
Poštovné zdarma při nákupu nad 800,-Kč pouze platbou předem na náš účet. číst celé
02.02.2019
Doručení šperků do země EU
Šperky doručíme i do zemí EU pouze platbou kartou. číst celé
02.02.2019
Šperky máme skladem
Šperky máme skladem a doručujeme i do druhého pracovního dne. číst celé
Zobrazit všechny novinky



  1. Úvod
  2. Obchodní a dodací podmínky
  3. Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží a reklamce

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, vrátí nám nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu zpět v uvedené lhůtě.

Zboží nám zašlete zpět na adresu:

Lenka Zahradníková, Varšavská 2045, Kladno 27201

Ke zboží prosím přiložte odstoupení od kupní smlouvy.

Dle zákona bude vráceno nejlevnější účtované poštovné, tj., 40,-Kč. V případě, že bude vrácena kompletní zásilka.

V případě ponechání některých šperků info viz níže.

Po navrácení nepoškozeného zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží maximálně do 14 dnů předem dohodnutým způsobem dle nařízení Eropského soudního dvora.

Náklady spojené s dopravou zpět hradí kupující.

Po obdržení zásilky Vás budeme informovat e-mailem v den převzetí zásilky.

Podmínky pro poštovné při objednávce nad 800,-Kč a pro slevový poukaz.

V případě, že bude zboží částečně vráceno zpět a nebude ze strany zákazníka dodržena celková částka za nákup zboží 800,-Kč, bude dodatečně účtováno poštovné.

O tuto částku bude ponížen dobropis za vrácené zboží. Obdržíte informaci e-mailem.

 


Reklamační řád


Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby,
Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s
dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném
poškození neprodleně informovat prodejce).
2. Výrobek byl poškozen mechanicky.
Postup při reklamaci zboží:
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.Náklady spojené s
dopravou zpět hradí kupující.


Ke zboží přiložte číslo faktury, fakturu nepotřebujeme, děkujeme!
Zboží nám zašlete zpět na adresu - Lenka Zahradníková, Varšavská 2045, Kladno 27201
Kontakt: ÍČ: 48711942

Reklamace vyřizuje: Lenka Zahradníková, mob: 604247738



TOPlist
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.